LIVE...From Makkah and Madinah

| |

Korang biasa dengar kan azan di Makkah dan Madinah dalam TV?? Sungguh syahdu azannya. Tapi yang tu sudah ditapis supaya kesan bunyinya menarik. Kat sini aku nak bagi azan Makkah dan Madinah yang asal, yang aku record dengan kamera masa pergi umrah tahun lepas. Soryla kalau gambarnya nampak macam ke bawah je, sebab aku bimbang polis masjid nampak. Nanti tak pasal-pasal kamera aku kena rampas.

Yang pertama ni azan Live dari Makkah




Yang ni plak azan LIVE dari Madinah




Ni yang last, aku nak bagi bonus la sikit. Kita biasa dengar Syeikh Abdul Rahman As-Sudais baca dalam kaset dan radio. Ni aku nak beri video bacaan Syeikh ABdul Rahman As-Sudais LIVE dari Makkah. Aku ambik masa solat Maghrib. Aku record sebagai video, tapi kamera tu aku letak atas lantai masjid dan tutup dengan beg bimbit, sebabtu gambarnya gelap. Masa tu, aku solat di bahagian tengah yang tak beratap. Hayati bacaannya.

0 ngomelan:

.

Photobucket iluvislam