Kepenatan berbaloi

| |

Penat sungguh aku hari ini. Pagi tadi dari rumah Mak di Kampung Lak Lok terus ke rumah Tok Wan, malam semalam tdur di rumahnya kerana Mak takut tidur seorang diri selepas pemergian Che'... Balik rumah...Kemudian petang ini pergi ambil Husni di Maahad dia di Pasir Mas. Jem teruk di Tanah Merah...Dalam perjalanan balik, aku hampir eksiden sebanyak dua kali. Alhamdulillah tak ada apa-apa...Malam ini pergi rumah Mak pula, tidur di sana lagi. Walaupun penat, tapi aku seronok kerana dapat membantu keluargaku. Ketika aku cuti inilah aku dapat tolong keluarga aku sebanyak mungkin.... Ya Allah, berikanlah aku kekuatan dan jadikan aku anak yang soleh. Amiin...

2 ngomelan:

Anonymous said...

tabahkanlah hati.sabarlah hadapi dugaan sms cuti

Anonymous said...

terima kasih kerna susah ambik eddy

.

Photobucket iluvislam